سپنتاسپنتا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

رویای پاک سپنتا

رویای پاک من...

1392/6/25 0:55
342 بازدید
اشتراک گذاری

رویای پاک من ...

لحظه دیدارت نفس به نفس نزدیک تر می شود و من غرق انتظارم...

چه خوش باشد آن دمی را که می بویم و می بوسم تو را

و چه بی قرار، نگاهم را به رویایی  دوخته ام که نقش چشمانت را برایم نقاشی کند

 فرشته من...

بوسه خواهم زد جای خالی بال های بهشتی ات  و با جان دل گوش خواهم سپرد به آواز گریه ات، که وداع توست از سرزمین پاک عشق

در هجوم لحظه های بی کسی تو، آغوش خواهم گشود برای همه کس شدنت

دیوارهای خالی ذهنم پر شده از تصویرهای ناب و خوشبختی تو

آسمان دل من ماههاست که در انتظار دیدن رنگین کمان رخ تو بارانیست

در روزهای که سبزه و گل کوله بار خود بهره وداع می بندند تا فصل عاشقانه های پائیزبا عطر باران و خش خش برگ ریزانش به روزگار سلام کند، من نیز از برای خوش آمد گویی تو ترانه ها از عشق سروده ام

ترانه های از جنس تو که دوباره قلبم را به تپیدن عشق دچار کرد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)