سپنتاسپنتا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

رویای پاک سپنتا

آخرین شب مهمانی...

1392/6/26 0:39
357 بازدید
اشتراک گذاری

امشب آخرین شبی که مهمون دل مامانی هستی عزیزم. 

از فردا دلم یه جور دیگه برات تنگ میشه .... توی این مدت همیشه و هر لحظه با من بودنی چسبیده به من، نفس به نفس ....

فرشته آسمونی من، دیگه باید سرزمین آبی تو ترک کنی و بیای به این دنیای خاکی قربون قدمت بیا که مشتاق دیدن روی ماهتم....

حال عجیبی دارم هم میخوام که زودتر لمست کنم و هم میخوام که تو دلم بمونی ....

آخر شب با بابایی رفتیم مامان بزرگ رو اوردیم خونه مون تا فردا ما رو همراهی کنه....

همه چیز رو چک کردم ساک تو ، وسایل خودم، مدارک .... و خوابیدم، چه خوابیی یک لحظه هم نتونستم ازت غافل بشم کلی باهات حرف زدم و نازت کردم و چقدر برات اشک ریختم نمی دونم چرا.... اشک شادی و دلتنگی ؟؟؟!!!...

خدایا کودکم فرشته ایست که تو به من هدیه کردی

هدیه ات نور چشمان من است

نور چشمانم را از من نگیر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)