سپنتاسپنتا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

رویای پاک سپنتا

لمس تن تو...

1392/5/16 2:24
352 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته من پسملی قند عسل ،  بالاخره بعد از کلی تحقیق و تفحص دکتر جدیدمون را انتخاب کردم  خانم دکتر مهشید بحرینی. قراره خان پسر ما توی بیمارستان بهمن چشمای قشنگشو به این دنیا باز کنه. تازه 34 هفته و 3 روز گذشته باید یه شش هفته ای هم منتظر باشی....

نمی دونی توی این مدت چقدر استرس داشتم  هنوز هم دارم دلهره و نگرانی داره قلبمو از جاش در میاره  غمگینهمش میترسم. هر چی که به زمان اومدنت نزدیکتر می شیم استرس ها هم بیشتر میشه هر روز به یه چیزت فکر میکنم مدام سوالهای عجیب وغریب به ذهنم میاد اگه یه وقت خدای نکرده خدای نکرده زبونم لال یه مشکلی چیزی داشته باشی چی ؟؟؟؟ فکر کردن به سالم بودن چشمات، گوشات، تک تک اعضای بدنت دلهره ای به تمام وجودم میندازه که نگو و نپرس .... البته دلداریها و دلگرمی های بابا سعید  و دوست خوبم فرشته و محبوبه خیلی آرومم میکنه .

امیدوارم که اوضاع بعد از اینم خوب پیش بره.. خوب باش وسالم بدنیا بیا .... 

 

لمس تن تو آرزو شده بر این دلداده

نقش چشمان تو مرحم شده بر این درمانده

کی سر آید غم هجران تو ای عشق

قلب من روزهاست که  گوش به در مانده

 

تقدیم به فرشته آسمونیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)