سپنتاسپنتا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

رویای پاک سپنتا

قلب بيچاره من به روي تو آغوش باز مي كنه ....

1392/11/19 10:50
741 بازدید
اشتراک گذاری

عشششششششششششششقي عششششششششششششق

قربونت برم من که این روزا تمام تلاشتو می کنی که غلت بخوری ولی فعلا فقط می تونی به پهلو بشی ...

فندوق مامان تنها بودن رو هم که دوست نداری و يه لحظه هم حاضر نیستی گهواره آغوش رو ترک کنی،

اما من و بابا سعيد تصميم گرفتيم كه عادت بغلي بودنت رو ترك بديدم هر چند دل ماماني طاقت ديدن چشماي باروني تو  رو نداره ....

به هر ترفندي هم كه شده سعي مي‌كنيم توي كريرت باشي و بغلت نكنيم، كنارت مي شینيم باهات بازي مي‌كنيم، حرف مي زنيم و هزار كار ديگه .... ولي شما فقط ثانيه‌اي گريه كردن يادت ميره ، روزا بابا سعيد زنگ مي زنه مدام مي خواد كه من مقاومت كنم اما من گاهي تسليم نگاه نمناك گلم ميشم،

.

.

.

چند روز گذشته و آستانه تحملت بالاتر رفته و زمان بيشتري رو بدون ما ميگذروني هر چند بعد از مدتي با اشك و ناله شما قلب بيچاره من به روي تو آغوش باز مي كنه .... 

   

 

 

بهانه تپش قلب من به نگاه تو ست

روی برنگردان که قلبم بیچاره توست

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)