سپنتاسپنتا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

رویای پاک سپنتا

تولدت برای من تمام نشدنی است

1393/6/27 23:9
504 بازدید
اشتراک گذاری

             

      

از آن دمی که که همدمم شدی تمام لحظه هایم زمان تولد است تولد تو و عشق، تولد مادر شدن و عاشقی

یکسال از اولین دیدارمان می گذرد و من هنوز تشنه دیدنت هستم

365 روز از شکفتن تو گذشت و من هر روز مشتاقانه می بویمت و چه عجیب سیر نمی شوم،

8760 ساعت است که نوازشت می کنم و تک تک سلولهای وجودم پر از احساس دلباختگی می شود و قلبم عاشق تر

و تو در هر دمی تازه تر از ، هر  بازدمی

فرشته آسمانی من،‌ مثل همای سعادت روی شانه من نشستی و به دنیایم رنگ خوشبختی بخشیدی

تو را در کنار مهربان  مرد روزگارم می پرستم و تمام هستی من وجود تو و اوست...

                             

در باورم نمی گنجد تو فرشته‌ای که هدیه پروردگار بخشنده ام هستی، امروز برای در آغوش بودن من بی قراری می‌کنی و عطر تن من آرام می‌کند تو را و عطر وجود تو دیوانه می‌کند مرا

و من محو تماشای ترین خلقت خدا می شوم، گویی نبض جهان به یک باره از حرکت ایستاده  و در تو گم می شوم دور از هیاهوی این دنیا.

کودک من، فرزند عاشقانه های من، سِحر نگاه جادوی ایت مرا پروانه ای می کند گرد شمع وجودت

شمع خانه من ، هیچگاه از من دریغ نکن نگاهت را، که ایستاده می میرم

 

در عبور از عمر که به تماشا می نشینم تو را ، چه کوتاست روزها، و حیف و صد حیف که لحظه ای هم بخاطر عشق نمی ایست و من در پایان هر روز حسرت لحظه های گذشته را می خورم و در این میان این امید است که می گوید چه خوب است که فردا روز دیگری است برای با تو بودن.

فردای پر از قاصدکهای خوشبختی که خبر از روزهای بالندگی تو را به ارمغان می آورند

 

به شکرانه این عمری که با تو می گذرد هر لحظه ام را به سپاس از خدا آذین می بندم و دستان همیشه نیازمند خود را به لطف و رحمت او به سویش دراز می کنم و دعا می‌‌کنم که روزگارت پر باشد از عشق او به تو که اگر چنین باشد زمین برایت بهشت خواهد شد.

خدایا فرزندم پاره تنم را تو به من دادی و من قدردان این هدیه آسمانیت هستم و هر لحظه در برابر سپاس این هدیه در دل یاد می کنم تو را و شکر

خدایا روزگارش همیشه بهاری باشد سبز سبز خزانش را نبینم که باران می شوم باران

برایش بساز هر آنچه که از خوبیست برایش مقدر کن هر آنچه را که رنگ سعادت دارد برایش ورق بزن برگهای روزهای شادی و سرور را و خط بزن هر آنچه را اندوهگینش می سازد و پاک کن هر آن چیزی را که خنده هایش را پاک می کند و طول عمری بلند برایش مقدر بدار با صحت و سلامت

خدایا زمینت را پردیس وار کن تا فرزندم آرام باشد و شاد

خدایا سپاس و هزاران سپاس برای همه آنچه که دارم ... برای داشتن مادری فداکار ، برای فرزند شدن، برای داشتن همسری مهربان، برای عاشق شدن، برای داشتن فرزندی شیرین، برای مادر شدن

سپاس و هزاران سپاس

 

 

پسندها (4)

نظرات (7)

مامانی امیرحسین جونی
2 مهر 93 16:43
پسر جیگر تولدت مبارک همیشه لبات خندون باشه الهی Happy Birthday ``````````` ✬ '✧ '✬ ````````` __♜_♜_♜__ ``````` `{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} '``` ✩`{✫/\/\✰/\/✰/\/\✫}` ✩ '``` ♖_{♖___♖__♖___.♖}_♖ ``` {/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\} ```{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} ``{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/} ``{_✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿_}
سپیده ماماي سپنتا
پاسخ
فقط مي تونم بگم يك دنيا تشكر براي محبت خاله مهربون در ضمن از آتليه هم راضي يودم آسمان رو هم بهتون پيشنهاد ميدم
مامانی امیرحسین جونی
2 مهر 93 22:50
سپیده جون یه سوال داشتم شما سپنتا رو بردین آتلیه کودک آوا میخواستم بدونم از عکساش راضی هستین ؟
فامی
11 مهر 93 17:28
عزززیز دلم انشا الله 120 ساله بشی زیر سایه مامان و بابای گلت
سپیده ماماي سپنتا
پاسخ
مرسي خاله فاطمه عزيز انشا... بووووووووووووووووووووووس
مهدیه
12 مهر 93 16:30
سلام دوست عزیزم. من هفته 26 بارداری هستم. میخواستم برم پیش دکتر بحرینی. میخواستم بدوم دستمزد اضافی میگیره؟
سپیده ماماي سپنتا
پاسخ
سلام خانمي مبارك و انشا... به سلامتي ني ني ناز بدنيا بياد تا مهر پارسال كه اگه ميخواستي توي بيمارستان بهمن بستري بشي چيزي نمي گرفت ولي اگه توي بيمارستان مصطفي خميني بستري مي شدي 700 تومن دستمزد مي گرفت ميتوني تلفني از منشي شون بپرسي جواب ميدن موفق باشي
بابا سعید
16 مهر 93 12:14
ای مهربان و دوست داشتنی من ، چه زیبا ساده ای و چه زیباست آن سرشت پاکت و چه زیبا میبینی و ....... و خوب میدانم که افکار کودکانه ات نیز مانند خودت زیبا هستند و پاک پس همانگونه هستی باش برای همیشه و ترک نکن این همه خوبی را
سپیده ماماي سپنتا
پاسخ
زیبایش برای من و تو همیشگی ایست و خدا کند که پاک بماند قلب کوچک پر از مهرش
زهرا
26 مهر 93 16:20
ای جونم آقا سپنتا چه ناز افتاده توی عکس ها ماشاالله گل پسری تولدت مبارک توی عکس اولی با بابایی ست کردی خیلی بامزه شده عکس تون عزیزم
سپیده ماماي سپنتا
پاسخ
یک دنیا تشکر بابت ابزار محبتت زهرای عزیز
مامانی امیرحسین جونی
23 آبان 93 16:30
مامانی نیستین دلمون برای سپنتا جونی تنگ شده
سپیده ماماي سپنتا
پاسخ
سلام ماماني مهربون پسر نازم خوبه مامانش تنبل شده يعني وقت نداره يعني آقا سپنتا خيلي وقت مامانشو مي گيره ... ولي چشم مي آيم خيلي زود زود